lagerdenbesta

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

xP

Av IIda LLager - 19 september 2009 10:41

hello my friends'

idag vakna jag typ klockan sex och kunde inte sova !

jobbigt var det då jag la mig jätte sent igår: D

Idag har jag typ inget att göra, kanske vara på liseberg med emma ! hoppas det blir ngt kul iaf:P sen så blir jag typ galen för att nu fyller jag år om exakt 1 vecka och 1 dag:)

vet inte vad jag önskar mig :S

men hoppas det blir ngt bra iaf^^

och sen ikväll så ska mamma på tjejmiddag så då vet jag heller inte vad jag ska göra;P

menmen, hoppas det blir ngt iaf' <3

hejdå/ Babyungen§

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IIda LLager - 27 september 2009 00:00

Grattis till migg  ! ^^ /babyungen§

Av IIda LLager - 24 september 2009 12:01

Hejhej. 3 dar kvar:D idag så var det skola som vanligt, gympa först och sen fortsättning:/ efter gympan så hadde jag glömt mitt ombyte så jag drog hem med vanees a och vi bytte om:)sen så sitter jag bara vid en data och vet inte vad jag skall g...

;D

Av IIda LLager - 20 september 2009 16:20

Idag så varre bio med ida:D vi kollade på typ ngn konstig marsvinsfilm*hjäsp* hahah, den var assa trök. men ida tyckte iaf om den, "suck". menmen, inte gjort så mkt idag då ! nu sitter jag bara vid datorn och har trök. men imorse var det bä...

Av IIda LLager - 20 september 2009 16:17

ahahahaha, omg !Nelly och bella sov över hos mig och vi hadde typ party, först så skulle nelly hem hela tiden bara för att det inte var nra killar där-.-men så som tur va så gick hon aldrig hem:DOch inatt skulle p bella busa med emma genom att ta ett...

Av IIda LLager - 18 september 2009 22:32

Ett hundraårs fyrande till felicia andersson idag den 18 sep:D Och om bara 1 vecka och 2 dar fyller jag år;P Ja må dom leva ja må dom leva ja må dom leva ut i hun...   /Babyungen§ ...

Presentation


KOMMENTERA BLOGGEN !!;**

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards